رمز و رازهای شوکه کننده مهاجرت به پرتغال با خرید ملک

 امروزه تنها دو برنامه سرمایه گذاری وجود دارد که به شما امکان می دهد گذرنامه اروپایی اخذ نمایید: "تابعیت قبرس" و "تابعیت مالت" در کوتاه ترین زمان ممکن. این روزها مدت زمان گرفتن گذرنامه از شش سال به 5 سال کاهش یافته است. هر متر آپارتمان در خارج از لیسبون حداقل دوهزار و سیصد یورو قیمت دارد. قانون بهرهمندی از ویزای سرمایهگذاری در پرتغال در سال ۲۰۱۲ توسط دولت این کشور تصویب شد. همینطور درخواست اقامت پرتغال از طریق خرید ملک یا همان گلدن ویزا در کشور پرتغال طی مراحل مختلفی انجام می شود که با توجه به شهری که در آن سرمایه گذاری می کنید متفاوت خواهد بود.

تذکرات مهم در مورد ویزای طلایی پرتغال

با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. برای این که بتوانید از این روش برای کسب اقامت استفاده کنید، باید مدارک لازم را به دقت جمعآوری نمایید؛ چراکه در این صورت در وقت و هزینهها صرفهجویی خواهد شد. همانطور که گفته شد، بیشتر مناطق کمتراکم در قسمتهای داخلی پرتغال قرار دارند؛ البته استثناهایی وجود دارند که مثل آنها میتوان به مناطق ساحلی جنوب رودخانه لیما و شمال رودخانه سادو، مادیرا و آزور اشاره کرد. مالیات انتقال (IMT) و تمبر مالیاتی، که توسط دولت کشور پرتغال اخذ می شود. منظور از ویزای طلایی پرتغال چیست؟



از طرف دیگر، متقاضیان می توانند اقامت کشور پرتغال از طریق تمکن مالی را به دست آورند. ویزای تمکن مالی کشور پرتغال برای کسانی ایجاد شده است که دارای 1 درآمد ماهانهی ثابت هستند که بابت آن اشتغال شخصی ندارند (مثلاً حقوق بازنشستگی، اجاره بهای ملک، سود ماهانهی سرمایه، یا هر نوع منبع درآمد ثابت دیگر). سرمایهگذاران با حفظ ملک خود در مدت 5 سال، میتوانند شهروندی کشور پرتغال را به دست آورند، افزون بر این ویژگی خوب ویزای طلایی این است که ملزم به حضور تماموقت در پرتغال نیستند؛ کافی است 7 روز در سال را در این کشور به سر برده و بعد از پنج سال، پاسپورت اروپا را به دست آورند. هزینه های دفتر اسناد رسمی، که مالکیت ملک را به شما واگذار می کنند. در سال ششم شما اجازه دارید ملک را بفروشید و این عمل تاثیری در مجوز اقامت شما ندارد. به این صورت میتوانید شهروندی و در نهایت، پاسپورت کشور پرتغال را به دست آورید. اگر از جولای 2021، در 1 منطقه شهری پرتراکم کشور پرتغال مانند لیسبون، پورتو، آلگاروه، ساحل نقرهای یا ستوبال، خانه خریداری کردهاید، واجد شرایط اخذ ویزای طلایی نخواهید بود. البته به منظور دریافت پاسپورت پرتغال باید در سطح ابتدایی به زبان پرتغالی آشنایی پیدا کنید.

دیگر به فکر اقامت پرتغال از طریق خرید ملک نمی مانید

در پایان سال ششم شما میتوانید برای اخذ شهروندی و شهروندی کشور پرتغال درخواست ثبت کنید. این مقدار شامل نه تنها املاک بلکه سرمایه گذاری در خصوص بازسازی است. و یا سرمایهگذاری در سهام 1 شرکت به ارزش حداقل 350 هزار یورو. هزینهی خرید یک خانه و یا مغازه در پرتغال چقدر است؟ از زمان راهاندازی برنامه ویزای طلایی و اقامت پرتغال از طریق خرید ملک، موفقیت این برنامه منجر به افزایش مداوم قیمت ملک در مکانهای محبوب مانند لیسبون و پورتو شده است. در پورتالهای آنلاین املاک، برای یافتن ملک مورد نظر خود جستجو کنید یا از یک آژانس املاک برای این کار کمک دریافت کنید.

دانش شخصی تان در خصوص اقامت پرتغال از طریق خرید ملکرا کامل کنید

در حالی که ما مشغول انتخاب املاک، جمع آوری و تهیه اسناد و مدارک لازم بودیم، دولت پرتغال در تابستان 2018 قانون تابعیت را اصلاح کرد. علاوه بر املاک و مستغلات، گزینه های سرمایه گذاری جایگزین در برنامه وجود دارد، مانند سرمایه گذاری 1،000،000 یورویی یا ایجاد حداقل ده شغل. نکته مهم: از آوریل 2020، مجوزهای اقامت اولیه به مدت 2 سال (قبلاً یک ساله) و مجوزهای بعدی هرکدام سه سال قابل اتکا شدند. پس از ازدواجی که در آن تمامی قوانین را رعایت کرده اید، می توانید بعد از گذشت سه سال برای دريافت اقامت موقت اولیه این کشور اقدام کنید. اما به منظور اخذ تابعیت و شهروندی در پرتغال، شما بایستی شرایط اقامت قید شده در برنامه ویزای طلایی (هفت روز در سال و 35 روز در پنج سال) را تامین کنید. فرد متقاضی که قصد اقامت پرتغال از طریق خرید ملک را دارد باید با فرد یا مرکزی که به مباحث قانونی و مربوطه تسلط دارد مشورت کند.

اقامت پرتغال با سرمایه گذاری

راه دوم: فرد باید در نوسازی املاک قدیمی به ارزش ۳۵۰ هزار یورو در مناطق پرجمعیت یا نوسازی یک ملک قدیمی به ارزش ۲۸۰ هزار یورو در مناطق کمجمعیت شریک شود. راه اول: فرد باید 1 ملک نوساز به ارزش بالای ۵۰۰ هزار یورو در مناطق پرجمعیت یا به ارزش بالای ۴۰۰ هزار یورو در مناطق کمجمعیت خریداری کند. برای اینکه واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوید، باید ملکی را در منطقهای با تراکم جمعیت کم در آزور یا مادیرا خریداری کنید؛ اما املاک تجاری مانند هتل و برخی آپارتمانهای توریستی، هنوز واجد شرایط هستند. B - 350،000 یورو - خرید املاک مسکونی یا تجاری بالای 30 سال که نیاز به بازسازی دارد. ما یک آپارتمان عالی در لیسبون به قیمت 510 هزار یورو برای آندری پیدا کردیم. با این حال باید در نظر داشته باشیم که حداقل میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای شرکت در آنها 1 میلیون یورو است.

خرید خانه در پرتغال

چنانچه هر گونه ابهامی در رابطه با این مقاله و راهکارهای آن دارید، می توانید با نگاهی به مطالعه بیشتر اطلاعات خود را بیشتر کنید.شرکت توسعه سرمایه 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور وکیل مهاجرت خود را انتخاب کردیم

به زندگی زهره خوش آمدید