به زندگی زهره خوش آمدید

 سلام به دوستای گام 

من زهره بیاتی هستم و با کلی خاطره و تجربه خوب اینجا اومدم و این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا دوستای بیشتری پیدا کنم. من همیشه دلم می خواست از طریق اینترنت با افرا ددیگه در ارتباط با شم و هم تجربیات اونها رو بدونم و هم اینکه اگر ممکن باشه تجربیات خودم رو هم به اونها منتقل کنم. 



در این وبلاگ من تلاش می کنم که تجربه های خودم رو در خصوص مهاجرت به پرتغال و زندگی در پرتغال بنویسم. یادم رفت بگم که ما چند سال پیش به همراه خونواده مهاجرت کردیم وبه کشور پرتغال اومدیم .

من میتونم در مورد روشهای مهاجرتی خودمون صحبت کنم و همین طور بگم که زندگی اینجا چطوره . پس با من همراه باشید تا بتونیم بیشتر با هم صحبت کنیم و تجربه ها و دانش خودمون رو در خصوص مهاجرت و این مسائل با هم به اشتراک بذاریم. 


نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور وکیل مهاجرت خود را انتخاب کردیم

رمز و رازهای شوکه کننده مهاجرت به پرتغال با خرید ملک